Uitgeput, maar we zijn er! - Reisverslag uit Paradise, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu Uitgeput, maar we zijn er! - Reisverslag uit Paradise, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu

Uitgeput, maar we zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 Juli 2015 | Verenigde Staten, Paradise

Na een paar uurtjes in Houston konden we vertrekken naar Las Vegas. Een stuk minder beenruimte, ja echt dat kan! Maar het was nu maar voor drie uurtjes. En daarvan hebben we de meeste tijd geslapen. Femke heeft zelfs niets meegekregen vam de landing. Even schrikken bij de bagageband, want van niemand van ons was er een koffer. Gelukkig bleek dat de koffers al op een eerdere vlucht waren meegekomen en netjes op ons stonden te wachten. Een van de koffers heeft de reis niet onbeschadigd overleefd, maar hij is nog goed genoeg om deze reis af te maken. We zitten nu inmiddels in het ons al bekende Excalibur en na een dagje van 26 uur gaan we nu de luikjes maar eens dicht doen.

• 14 Juli 2015 - 21:57

Wim: