Zion - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu

Zion

Blijf op de hoogte en volg Annelies

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, Springdale

Vandaag op ons gemakje opgestart. Na een gezellig ontbijt zijn we eerst in ganzenpas naar de supermarkt gegaan om eten en water in te slaan. Het water hier op de camping is niet te drinken, qua smaak dan. Terug op de camping zijn de meiden even gaan zwemmen en hebben wij bekeken wat we wilden gaan doen vandaag en de komende dagen. De vorige keer dat we in Zion waren, 23 jaar geleden, hebben we er een middagje voor uitgetrokken. Nu gaan we het iets rustiger aanpakken.
Tegen de middag met de shuttlebus naar Zion gereden en toen overgestapt op de shuttlebus die in het park rondrijdt. Eerste stop voor ons was Weeping rock. Heel zielig, de rots moet nog steeds huilen. Hier waren we bij ons vorige bezoek aan Zion ook geweest. Nog steeds mooi en weinig veranderd. Na Weeping rock hebben we het Riverside trail gelopen. Heel mooi, deze wandeling langs de Virgin river door een steeds smaller wordende kloof. Maar jemig wat een mensen!
Aan het einde van het pad kun je nog een eind verder de kloof in. Je oet dan wel door de rivier lopen. Wij hebben dat maar even overgeslagen en bij het einde van het pad een tijdje in de rivier gestaan. Daarna weer terug langs hetzelfde pad. Wat kan een beetje wind en lichte schaduw fijn zijn!
Terug op de camping weer even lui bij de camper gezeten en genoten van het mooie weer.

• 16 Juli 2015 - 08:48

Petra:

Fijn te horen dat het goed gaat.
    Spannend hoor een reis naar Amerika en een tijdreis maken....het is hier nu 16 juli 2015

• 16 Juli 2015 - 11:37

Annelies:

Jullie hebben een "rustig" begin van de reis meegemaakt zeg! NOT!
    Have fun in the us of a.

groet,
    je duo