Een dagje in Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu Een dagje in Cody - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu

Een dagje in Cody

Blijf op de hoogte en volg Annelies

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cody

Gisteren was het laat geworden door het bezoek aan de rodeo, dus hebben een aantal van ons eens even lekker uitgeslapen vandaag. Na het ontbijt zijn we de stad in gereden om naar het Buffulo Bill centre of the west te gaan. Dit is een groot gebouw met allerlei verschillende musea.
Het eerste museum dat we ingingen was een natuurmuseum. Hier konden we alles wat we de afgelopen dagen in Yellostone hebben gezien nog eens even rustig bekijken. Terwijl we daar rondliepen vertelde iemand dat er een roofvogelpresentatie bezig was. Dus snel naar die plek om te kijken. Nog een aantal vogels gezien en toch weer het een en ander gehoord dat we niet wisten.
Na de roofvogels zijn we naar het museum gegaan dat gaat over de people of the Plaine. De indianen, ook daar weer veel moois gezien. Na een lunch zijn pa en Harry nog naar het Winchester museum geweest en hebben wij rondgekeken in de giftshop.
Als laatste zijn we met z'n allen naar het gedeelte geweest dat ging over Buffulo Bill. De naam van deze stad is van de achternaam van deze man. Allemaal heel leuk om te zien , maar toen had iedereen het wel gehad. Na nog even boodschappen te hebben ingeslagen, zijn we weer naar de camping gegaan voor een rustig middagje. De meiden zijn lekker wezen zwemmen en Femke heeft gezellig zitten kletsen met een Amerikaans meisje.