Van Cody naar Devils Tower - Reisverslag uit Devils Tower, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu Van Cody naar Devils Tower - Reisverslag uit Devils Tower, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu

Van Cody naar Devils Tower

Blijf op de hoogte en volg Annelies

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Devils Tower

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan om aan te schuiven bij het ontbijt op de camping. Pancakes, all you can eat. Ook hadden we 5 uur rijden voor de boeg dus vroeg uit de veren kon geen kwaad. De pannenkoekjes waren goed te eten. Bij ons werd de stroop er helemaal ingezogen. Al gauw zagen we wat we "fout" deden. De Amerikanen die naast ons zaten deden minstens twee keer zoveel stroop op hun pannenkoekjes. Ja dan blijft het er wel bovenop liggen!
Na het ontbijt alle losse onderdelen weer een plekje gegeven voor de volgende etappe in onze roadtrip.
Helaas kwam er een "kleine" onderbreking van zo'n drie uur tussen omdat mam naar de dokter moest. Ze heeft een blaasontsteking. Na het bezoek aan de dokter konden we eindelijk op weg.
Ook vandaag hebben we ons weer zitten verbazen over de snelheid waarmee het landschap hier verandert. Soms letterlijk een heuveltje op of een bocht door en je zat in een andere wereld. Van prairie naar landbouwgrond door naar woestijn. Om te komen waar we wilden zijn, moesten we door het Bighorn national forest. Een heel mooi uitgestrekt gebied met bossen en bergen. Voor we het wisten zaten we weer op ruim 3000 meter hoogte.
Veel later dan gepland kwamen we uiteindelijk aan op de plaats van bestemming. Wat een wereldplek voor een camping! Recht onder de Devils Tower en tegen een wand van rode rotsen aan. Vanavond de tower alleen vanaf ons plekje bekeken. Morgen gaan we voordat we weer verder rijden eerst een bezoekje brengen aan deze indrukwekkende rots.

• 26 Juli 2015 - 17:36

H. Bultema:

Het is zondadmiddag, de tour de France rijd richting Parijs.
    Ria van harte beterschap.
    Ja, wat een afwisselend landschap en wat een kleuren!
    Harry: Chris Froome heeft de tour gewonnen. Robert Gesink 6 en Bauke Mollema 7, dus twee Nenerlanders in top 10.
    Gisteren was het noodweer in Nederland, code rood. Harde wind en regen. Ben niet wezen fietsen.
    Dat heb ik van middag gedaan, en ma is wezen wandelen.
    Zaterdag je oude fiets naar Ad gebracht, hij was er blij mee.
    Wij wense jullie nog een goede reis. En kijken uit naar jullie volgende mail.
    Knuffel van,
    Jacolien & Hink