Arches en paardrijden - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu Arches en paardrijden - Reisverslag uit Spanish Valley, Verenigde Staten van Annelies Bultema - WaarBenJij.nu

Arches en paardrijden

Blijf op de hoogte en volg Annelies

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Spanish Valley

Na een erg warme nacht, bleek het vanochtend iets aangenamer te zijn dan gisteren. Dat is mooi, want vandaag stond een bezoek aan Arches op de planning. Alhoewel we hier 23 jaar geleden ook zijn geweest, kon niemand van ons zich de toch wel indrukwekkende toegangsweg naar het park herinneren. In het park hebben we rond Balanced Rock gelopen en ook zijn we de alternatieve route rond de twee arches gelopen. Heel leuk maar best wel warm. De meiden wilden het liefst overal op klauteren maar dat vonden we bij de meeste plekken toch niet zo'n fantastisch idee. Na onze wandeling nog een stuk door het park gereden en toen weer terug naar de camping. Even lekker afkoelen in het zwembad.
Aan het eind van de middag zijn we met zijn vijven , oma bleef op de camping, opgepikt door iemand van de ranch om te gaan paardrijden. Voor Har de eerste keer op een paard. Een super mooie tocht onder langs de kliffen van de canyon. We hebben genoten mede dank zij Matt onze gids en onze paarden; Bill, Karl, Dusty, Seeker en het andere paard waarvan we de naam helaas vergeten zijn.

• 01 Augustus 2015 - 21:45

H. Bultema.:

Lieve mensen, even een reactie van uit de Spil 50.
    Hier is alles goed, en bij jullie ook lezen we steeds. Harry op een paard! Hoe bestaat het?
    Maar jullie kunnen nu gaan aftellen. Maar jullie kunnen nu terug kijken op een mooie tijd.
    Wij hopen jullie zaterdag middags te bezoeken (pa moet eerst fietsen). Graag blijven we
    dan ook bij jullie eten?
    Voor nu nog een paar goede dagen en een goede vlucht en veilig thuis komst.
    Dikke knuffel van pa en ma.